Erdélyi utunk: 1.nap

Sziasztok!
Az első nap nem volt pihentető. Május 20-án indultunk éjfélkor (ha úgy nézzük, akkor május 21-én, de ez most lényegtelen). Elköszöntünk a szüleinktől, csoport képet készítettünk (amit a héten többször is megtettünk) és elindultunk. Az út nagyon hosszú volt, de próbáltuk elütni az időt: aludtunk, halkan beszélgettünk, rémtörténeteket olvastunk/mondtunk egymásnak, a telefonunkat böködtük (XXI. század....).
Négy megállónk volt: Király-hágó, Csucsa, Kolozsvár és Székelyudvarhely (itt volt a szállásunk).
A Király-hágón fantasztikus kilátás tárult elénk. Erdély kapujának is nevezik.
Csucsán a "fehér házat" néztük meg, ahol Ady Endre lakott az első világháború idején.
Kolozsváron a Szent Mihály templomban, Mátyás szülőházánál és a Házsongárdi temetőben jártunk.
Mire megérkeztünk a szállásra már rá se bírtunk nézni a buszra. Miután "megettük" a vacsorát (amely nagyon laktató volt) bevittük a csomagjainkat a szobákba. Mindenki nagyon fáradt volt, így gyorsan lezuhanyoztunk. Amint beestünk az ágyba már aludtunk is.
(Természetesen mindenhol készült csoport kép.)

Király-hágó:

Csucsa:

Kolozsvár:

Csoport kép Mátyás szülőházánál:

Anna:)

Megjegyzések

1. Jé, nem is tudom honnan ismerős ez nekem :D ;) Jó lett, várom a többi képet is :)

1. Nem is tudom, hogy honnan ;) :D Köszi, talán holnap tudom hozni :)

2. Nekem is valahonnan ismerős... :D Tényleg jó. :) Szép képek lettek :)