Erdélyi utunk: 2. nap

Sziasztok!
A tojásos reggeli után elindultunk napunk 1. megállójához: Gyergyószentmiklós. Itt egy örmény-katolikus templomot néztünk meg. Sajnos nem csináltam képeket, mert elfelejtettem magammal vinni a Nikont. :/
Ezután a Békás-szoroshoz vitt minket a busz. Itt volt egy kis szabad időnk (vásárolhattunk ajándékokat), majd nekivágtunk a buszhoz vezető útnak. A meredek szikla falak és a sebes patakok mutatták az utat.
Pár perc múlva már a Gyilkos-tó mellett álltunk. Elkészült jó pár csoport kép, felolvastak, majd mindenki mehetett amerre akart (persze bizonyos határokon belül). Lehetett ajándékokat vásárolni, sétálni, illetve hatalmas kürtöskalácsot enni...
Legközelebb a szárhegyen álltunk meg. A Lázár kastélyba sajnos nem mehettünk be, de egy csoport képet itt is készítettünk.
A szállásra visszaérve megvacsoráztunk, közösen megválaszoltuk a napi kérdéseket, majd ki lehetett menni a főtérre. Itt volt Wi-fi, koncert, fagyizó és még sok más. 9-re kellett visszaérni a szállásra. Mindenki lezuhanyzott. 10-ig kártyáztunk, aztán a lámpaoltás következett.

Békás-szoros:

Gyilkos-tó:

Szárhegy (Lázár kastély):

Anna:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon