Erdélyi utunk: 3.nap

Sziasztok!
A 3. napon a csíksomlyói búcsún voltunk. Sajnos itt nem tudtam annyit fényképezni, mert - mint ahogy azt ti is láthatjátok - rengeteg ember volt. Nem tudtam egyetlen egy olyan képet csinálni, amin legalább 20 ember ne lett volna... Remélem azért így is tetszenek. :)













Azt terveztem el, hogy minden héten szombaton raknék fel egy posztot, ha gyűlik össze annyi kép. Remélem ezt tudom majd tartani, mert néha eléggé elfeledkezem a blogomról, amiért ezer bocsi. :/

Anna

Megjegyzések

  1. Na, csak el jutottam idáig! :D Szerintem nagyon jó képek lettek...és azt ne felejtsd el, hogy a nap 1 részén buszon voltunk, másik részén meg sétáltunk és vásároltunk/nézelődtünk. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végre :D
      Igen, ez a nap a hosszú busz útról és a sok sétálról szólt :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nyaralás'15 (1. rész)

Plitvicei tavak (1.rész)